Zdrowa i pyszna nutella

Przepis krąży w sieci już od jakiegoś czasu i każdy zachwyca się tymże prostym deserem, więc i ja postanowiłam wypróbować. Najlepiej jest zmiksować awokado i banana, a następnie sypać po łyżce kakao, próbując czy smak nam odpowiada, bo wiadomo, że każdy lubi inaczej :). I to samo dotyczy miodu ;). Osobiście byłam oczarowana tą nutellą <3. Nadaje się na chleb, do naleśników, omletów, gofrów a najlepiej smakuje sama, jedzona łyżką 😋

Składniki:
  • 2 banany-dojrzałe
  • awokado-dojrzałe*
  • 3 łyżki kakao
  • miód do posłodzenia wg uznania
*moje było niby dojrzałe, ale jak rozkroiłam to było twarde, ale fajnie się zmiksowało ;)

  1. Banany obrać, pokroić w mniejsze kawałki. 
  2. Awokado obrać lub wydłubać łyżka. Banana i awokado zmiksować blenderem, dodać kakao i miód. Smacznego 😋

Komentarze